استفاده از سایت به منزله پذیرش کامل این توافق نامه است
ساعت پاسخگویی : 24 ساعته میباشد.
شرایط و قوانین:
شرایط و قوانین فروشگاه ″داتار تهویه″ شامل موارد زیر می باشند. با توجه به این که وبسایت داتار تهویه در حال توسعه است، این قوانین ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند و فروشگاه حق اعمال تغییرات را برای خود محفوظ میدارد. تداوم استفاده شما از این سایت به معنای موافقتتان با آخرین نسخه شرایط و قوانین وبسایت داتار تهویه است.
آخرین ویرایش: 1402/03/04- توسط: مدیریت داتار تهویه صادق برغمدی
1 :
مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس دقیق ) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر یا اشتباه به عهده ی خود مشتری خواهد بود.
2 :
این فروشگاه متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.
3 :
سوء استفاده زبانی یا کتبی از هر نوع (از جمله اما نه محدود به) تهدید، سوء استفاده و یا اظهارات افترا آمیز مشتری به کارمندان یا فروشگاه داتار تهویه، عضو و یا پشتیبانی داتار تهویه منجر به توقف فوری ارائه خدمات به مشتری خواهد شد.
4
بازگشت وجه تنها زمانی امکان پذیر است که اشتباه نه از سوی مشتری، بلکه از سوی داتار تهویه باشد و مشکلی در مراحل خرید و پرداخت به وجود آمده باشد.
– جهت عودت مبلغ باید با پشتیبانی وب سایت از طریق چت آنلاین یا شماره تماس 09156853855 و یا از طریق لینک زیر در ارتباط باشید
– در صورتی که اشتباه یا مشکل از سمت کاربر باشد، فروشگاه جهت بازگشت مبلغ واریزی طبق دستورالعمل زیر از مبلغ کارمزد کسر خواهد کرد:
- – مبالغ کمتر از 300 هزار تومان = کارمزد ندارد
- – مبالغ بیشتر از 300 هزار تومان تا 999 هزار تومان= 2% از مبلغ
- – مبالغ بیشتر از 999 هزار تومان به بالا = 3% از مبلغ
6 :
در صورتی که اپراتور و تیم انجام سفارشات قادر به انجام سفارش کاربر نباشد یا مشتری درخواست بازگشت وجه خود را کرده باشد، تنها در صورت احراز هویت مشتری، مبلغ بازگردانده می شود. جهت احراز هویت باید عکس از کارتی که با آن خرید کرده اید را برای پشتیبانی آنلاین ما ارسال کنید.
7 :
سفارش های عادی مشتریان – در صورتی که مشکلی نداشته باشند – بین 1 الی 7 روز انجام میشود. داتار تهویه متعهد می شود که در ساعت مقرر سفارش مشتری را تحویل نماید شما عزیزان میتوانید جهت پیگیری سفارش خود با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.
.
– قوانین ارسال:
1- ارسال از طریق پست پیشتاز: شیوه اول ارسال کالا در فروشگاه داتار تهویه ، ارسال از طریق پست پیشتاز است که تحت نظر اداره مرکزی پست جمهوری اسلامی ایران، سفارشات برای مشتریان در سرتاسر کشور ارسال شده و حدود 120ساعت پس از ارسال، درب منزل تقدیم مشتریان میگردد.
* ارسال از طریق پست پیشتاز، در کدام مناطق ایران امکان پذیر است: سرتاسر کشور
2- ارسال از طریق تیپاکس: شیوه دوم ارسال کالا در فروشگاه داتار تهویه ، ارسال از طریق شرکت تیپاکس است که سالهاست به شرکتی نامدار و مطمئن در زمینه ارسال کالا تبدیل شده است. مزیت تیپاکس در ارسال بسیار سریع کالا است که به طور معمولا طی 24 تا 48 ساعت مرسوله را بدست مشتریان گرامی میرساند
* ارسال از طریق تیپاکس، در کدام مناطق ایران امکان پذیر است: سرتاسر کشور
3- ارسال از طریق باربری : این شیوه فقط برای ارسال کالاهای بزرگ و سنگین می باشد، این ارسال سریع ترین روش ارسال می باشد که نهایتا بین 1 الی 2 روز کالا به دست شما خواهد رسید. همچنین این نوع روش ارسال دارای بیمه نیست و در صورتی که کالا شکستگی یا سوختگی یا ضرب خوردگی پیدا کند فروشگاه مسئولیت در قبال این مورد نخواهد داشت.
* ارسال از طریق باربری، در کدام مناطق ایران امکان پذیر است: سرتاسر کشور در تمامی نقاط
– شیوههای پرداخت و تسویه حساب محصولات فیزیکی در داتار تهویه
1- پرداخت از طریق درگاه امن زیبال
– همچنین شرایط و قوانین بازگشت وجه محصولات فیزیکی شامل موارد زیر می باشد :
1- مشتری می تواند قبل از اینکه کالا در وضعیت ارسال قرار گیرد، درخواست بازگشت مبلغ سفارش خود را به فروشگاه ارسال کند که به این منظور فروشگاه جهت خسارت عدم موجودی کالا می تواند 5% از کل مبلغ پرداختی را دریافت و مباقی را برای حساب ایشان واریز نماید.
2- در صورتی که کالا مورد پسند مشتری نباشد میتواند تا هفت روز کالا را برای فروشگاه ارسال و مبلغ پرداخت شده را دریافت نماید. این مورد تنها در صورتی امکان پذیر می باشد که کارشناسان داتار تهویه کالا را مورد بررسی قرار دهند و در صورت عدم وجود عیب و ایراد ایجاد شده توسط مشتری با کسر 20% از کل مبلغ پرداختی آن را برای مشتری واریز خواهد کرد.
شرایط گارانتی داتار تهویه
1- مشتری می تواند قبل از اینکه کالا در وضعیت ارسال قرار گیرد، درخواست بازگشت مبلغ سفارش خود را به فروشگاه ارسال کند که به این منظور فروشگاه جهت خسارت عدم موجودی کالا می تواند 5% از کل مبلغ پرداختی را دریافت و مباقی را برای حساب ایشان واریز نماید.
قوانین کلی محصولات
• 1- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است و مشتری فقط میتواند قبل از خرید این مورد را پیگیری کند.
• 2- فروشگاه داتار تهویه در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان، تا 7 روز مهلت تست و تعویض کالا را به تمامی مشتریان ارائه میدهد. با این حال تنها در صورت وجود هرگونه نقص فنی در عملکرد کالا، این خدمات فعال میشود و در صورت وجود آسیب فیزیکی و یا ظاهری، فروشگاه داتار تهویه هیچ تعهدی در قبال تعویض کالا ندارد.
• 3- در صورتی که شما یک محصول را به سبد خرید اضافه میکنید، این موضوع به هیچ عنوان به معنای رزرو کالا برای شما نیست و تنها در صورت ثبت نهایی سفارش، فروشگاه داتار تهویه میتواند محصول را برای مشتری تامین کند که البته این موضوع نیز در صورتی امکان پذیر است که آن کالا در موجودی انبار فروشگاه داتار تهویه قرار داشته باشد، در غیر این صورت وجوه دریافتی حداکثر 72 ساعت پس از ثبت سفارش عودت داده میشود.
• 4- تحویل سفارش در اماکن عمومی نظیر هتل، رستوران، باشگاه و … امکانپذیر نیست و مشتری حق اعتراض برای این مورد را ندارد.
•5- داتار تهویه یک فروشگاه آنلاین است و سفارش یک کالا به تعداد بالا و غیر متعارف، در تضاد با هدف خدمت رسانی به خریداران و مشتریان حقیقی است و در صورت ثبت چنین سفارشی، داتار تهویه این حق را دارد تا سفارش مشتری را بررسی و در صورت هرگونه مغایرتی با حق فروش به یک مصرف کننده واحد، آن سفارش را کنسل کرده و طی حداکثر 72 ساعت وجه دریافتی را به مشتری عودت دهد.
•6- با توجه به ثبت سیستمی تمامی سفارشات در فروشگاه داتار تهویه ، امکان ویرایش و یا تغییر و یا صدور فاکتور مجدد پس از ثبت سفارش وجود ندارد لطفا در انتخاب کالا دقت کامل را داشته باشید.