فهرست مطالب

کاتالوگ

کاتالوک محصولات داتار تهویه ۰
کاتالوک محصولات داتار تهویه 1

توضحات کامل کولر زیرسقفی داتار تهویه

توضیحات یک به یک محصولات

تقسیم بندی محصولات 

به طور کلی داتار تهویه سه نوع محصول دارد. که به مدل های مختلفی تقسیم شده است

1: کولر آبی سلولزی پشتبامی

2: کولر آبی سلولزی زیرسقفی

3: هواساز های آپارتمانی و صنعتی(به زودی)


1: در نوع کولر های سلولزی پشتبامی به خاطر اینکه مدل آن مشخص و ابعاد مشخص و میزان خنک کنندگی به صورت متراژ هم مشخص شد است. روند معرفی ساده ای دارند. شما فقط باید مدل ها و ظرفیت های آن را حفظ کنید. 

که به 5 مدل تقسیم میشود.

1.1 : کولر مدل M110:120 که با موتور با قدرت هوادهی 7 هزار با قیمت مشخص شده در انتهای مقاله و برای  120 تا 150 متر مکعب فضا توصیه می کنیم. که در ارتفاع 110 و عرض 70 و طول 100 سانتیمتر میباشد. و برای کسانی که کانال کشی از پشت بام دارند. عالی می باشد.  به شکل زیر .  نمایش کامل مشخصات

کولر های سلولزی


1.2 : کولر مدل M130:210 که با موتور با قدرت هوادهی 8 هزار 500 با قیمت مشخص شده در انتهای مقاله و برای  150 تا 210 متر مکعب فضا توصیه می کنیم. که در ارتفاع 130 و عرض 100 و طول 100 سانتیمتر میباشد. وزن 110 کیلیوگرم و برای کسانی که کانال کشی از پشت بام دارند. عالی می باشد.  به شکل زیر . 

کولر آبی هشت هزار


1.3: کولر مدل M140:400 که با موتور با قدرت هوادهی 13 هزار با قیمت مشخص شده در انتهای مقاله و برای  300 تا 400 متر مکعب فضا توصیه می کنیم. که در ارتفاع 140 و عرض 100 و طول 140 سانتیمتر میباشد.وزن 140 کیلیوگرم و برای کسانی که کانال کشی از پشت بام دارند. عالی می باشد.  به شکل زیر .

کولر آبی 13000


1.4: کولر مدل مانا که با موتور با قدرت هوادهی 8 هزار 500 با قیمت مشخص شده در انتهای مقاله و برای  150 تا 200 متر مکعب فضا توصیه می کنیم. که در ارتفاع 140 و عرض 100 و طول 100 سانتیمتر میباشد.وزن 120 کیلیوگرم این مدل هم قدرت مدل M130:210 میباشد. ولی اگثر برای مکان های که دارای هوای پر گردخاک مانند روستا ها عالی می باشد. در این مدل به جای سیستم طرح یخچالی که فقط ار یک طرف با قدر بیشتر پد گذاشته میشود. از هر سه طرف پد گذاری شده است. و همچنین  برای کسانی که کانال کشی از پشت بام دارند. عالی می باشد.  به شکل زیر . 

نمایش مشخصات کامل

کولرآبی سلولزی مانا


1.5: کولر مدل کمدی در این سیستم کولر اختصاصی برای بالکن های کوچیک  که نمیشود کولر زیرسقفی نصب کرد. یا مغاز های مانند کافه ها به صورت پروتابل ساخته میشود. با موتور با قدرت هوادهی متلف و قیمت های از 30 میلیون با موتور 7 هزار به بالا  برای  150 تا 400متر مکعب فضا موجود  میباشد.در این مدل های پروتابل ارتفاع انعطاف پذیز از 180 سانت تا 210 سانت و طول عرض هد از 80 در 80 سانت تا 100 در 100 سانت میباشد.  دهانه کانال در تمامی محصولات داتار تهویه به هر طرفی که نیاز باشد. گذاشته میشود. بالا زن پایین زن یا طرفین زن میباشد. نمایش مشخصات کامل

کولر سلولزی پروتابل


2: کولر آبی سلولزی زیرسقفی 

مدل های زیرسقفی ما یک محصول میباشد که برای سقف بالکن ها و تراس های واحد های آپارتمانی ساخته شد است. به سه دسته کلی تقسیم می شوند.

2.1 :مدل یک در یک که برای 120 تا 150 متر مکعب فضا میباشد. به ارتفاع 70 سانت و طول 100 سانت و عرض 100 سانتیمتر. به نام A100/120 در سایت و جدول انتهای مقاله ثبت شده است با شکل کلی زیر. نمایش مشخصات کامل

کولر سلولزی


2.2 :مدل بزرگتر از یک در یک  که برای 150 تا 200 متر مکعب فضا میباشد. به ارتفاع 70 سانت و طول 130 سانت و عرض 100 سانتیمتر. به نام A130/180 در سایت و جدول انتهای مقاله ثبت شده است با شکل کلی زیر. نمایش مشخصات کامل

کولر سلولزی سقفی


2.3 :مدل شخصی سازی شده. در مدل کارشناس ما به محل نصب کولر رفته و تراس موجود را چک و برسی میکند و ابعاد تراس را یاداشت میکند . که بر اساس آن کولری طراحی خواهد شد که کاملا برای همان بالکن میباشد. و بهترین حالت نصب دارد. در این روش بسته به اندازه کولر برای 120 تا 200 متر مکعب فضا میباشد. و ابعاد آن کاملا بستگی به بالکن مشتری دارد.

کولر زیرسقفی


چند مدل از نمونه های نصب شده کولر زیرسقفی. در کل برای نصب کولر زیرسقفی آموزش مخصوصی نیازی میباشد. که در صورت گفتن به پشتبان سایت برای شما ارسال خواهد شد. نصب کولر زیسقفی آبی به سه بخش کلی تقسیم میشود. بخش چسباندن کولر به سقف بخش اتصال کولر به کلید و بخش نحویه استفاده از کولر . که این سه بخش هر کدام آموزش مربوط به خودش را دارد. که میتوانید از پشتبان سایت درخواست آموزش کنید. 

نمای داخل  یک نمونه محصول زیرسقفی :

نمای داخل یک نمونه کولر سلولزی پشتبامی:

 

نمای از یک کولر سقفی به صورت کامل

نمای از اجزای دیگر کولر:

نکته 1: در کولر های داتار تهویه طول و عرض دهانه کانال محصول به ترتبیب 49 و 47 میباشد.


نکته 2: در کولر های داتار تهویه قبل از ورود آب به داخل تشتک کولر از فیلتر سختی گیر آب عبور میکند. این فیلتر همراه کولر عرضه میشود. به عبارتی کولر های داتار تهویه سیستم شورگیر مخصوص خودشان را دارند.


نکته 3: در کولر های داتار تهویه پوسیدگی کاملا از کولر گرفته شده است به دلیل اینکه آب با بنده فلز در تماس میباشد. و همچنین داخل کولر پلیمر و بیرون فلر میباشد.


نکته 4:محصولات داتار تهویه هوشمند هستند و با پنل تاچ خود میتوان دمای مورد نظر را وارد کرد تا کولر اتوماتیک خاموش و روشن شود.همچنین دارای نرم افزاری برای کنترل خودش میباشد.که با وای فای به آن متصل میشوید.


نکته 5:محصولات داتار تهویه. از طرح یخچالی پیروی میکنند . به این صورت که به جای  گذاشتن پد در 3 طرف کولر . همه را یکی کردیم و یک پد با ضخامت بیشتر در یک طرف قرار دادیم. این خود باعث افزایش کارایی محصولات ما نسیت به مدل متناظر آن نسبت به دیگر شرکت ها شده است.


نکته 6: فن مورد استفاده در محصولات داتارتهویه از نسل جدید فن های حلزونی می باشد. که یاتاقان پولی تسمه ندارد. دقیقا همان چیزی های که باعث  خرابی کولر های قدیمی میشود. به همین خاطر عمر بالای 10 تا 20 سال را به مشتری هدیه خواهد کرد.


نکته 7:نصب کولر های پشتبامی داتار تهویه در سراسر ایران رایگان می باشد. ولی نصب مدل زیرسقفی هم به عهده مشتری خواهد بود. و حمل نقل کلیه محصولات بر عهد مشتری خواهد بود. 


نکته 8:یکی از مزایای کولر های داتار تهویه . داشتن تشتک میباشد. که همین مورد باعث شد است عمر کولر زیادتر شد. و خبری از بویی نامطلوب کولر های قدیمی در آن نباشد. 


نکته 9:سیستم تخلیه آب کولر های داتار تهویه به دو صورت میباشد. یک به صورت تخلیه خودکار دو به صورت تخلیه دستی. که میتوانید آموزش آن را اینجا ببنید.

 

لیست قیمت ها برای مشتری

قیمت محصولات داتار تهویه برای دانلود روی آیکون زیر کلیک کنید:

دانلود داتار تهویه

عکس خام محصولات برای تبلیغات

برای دانلود عکس محصولات به صورت خام برای نمایش در شبکه های اجتماعی و سایت های فروش مانند دیوار باسلام.  اینجا کلیک کنید 

قیمت های محصولات سایت بروز می باشد. پس با خیال راحت خرید بفرمایید. 🥶اینستای داتار تهویه
+

دلیل بازگشت وجه