کولر آبی زیر سقفی چیست؟

 

کولر زیر سقفی سلولزی  آبی چیست؟

قطعات کولر زیر سقفی

کولر زیرسقفی داتار تهویه برای بالکن‌ها، با طراحی منحصر به فرد خود، به منظور خنک‌کردن فضای منزل شما ارائه شده است. این دستگاه با نصب آسان در سقف بالکن، امکان ایجاد یک محیط خنک و لذت‌بخش برای منزل شما را در روزهای گرم ممکن می‌سازد. با این کولر می‌توانید به صورت کارآمدتری از فضای داخلی تراس خود بهره‌مند شوید و حتی مقرون به صرفه ترین  گزینه برای سرمایش خانه یا آپارتمان خود خواهد بود. و حتی در مواردی بازدهی بالاتر نسبت به کولرهای گازی داشته باشید. علاوه بر این، باد تولید شده توسط این کولرها به صورت طبیعی فضا را پوشش می‌دهد و ایجاد هوای تازه در همه اتاق‌ها را تضمین می‌کند. برعکس کولر گازی که فقط جلوی خود را سرد میکند.

شما میتوانید از این بخش برای آپارتمان خود کولر زیرسقفی سفارش بدهید.

محل نصب کولر زیرسقفی
ابعاد کولر زیر سقفی

با توجه به انعطاف پذیری بالای کولر سلولزی آبی زیرسقفی در شرکت داتار تهویه، مشتریان در شهرهای دارای نمایندگی رسمی این شرکت می‌توانند با ثبت درخواست نصب، کارشناسان حاضر در محل نصب به برداشت ابعاد دقیق بالکن پرداخته و نقشه‌های این ابعاد را به دفتر مرکزی ارسال کنند. سپس کولر با دقت و هماهنگی با مشتری برای نصب در محل مورد نظر تولید و نصب می‌شود. برای شهرهایی بدون نماینده رسمی، مشاوره آنلاین با کارشناسان داتار تهویه امکان‌پذیر است تا ابعاد بالکن و محل نصب به صورت دقیق ارزیابی شده و خطا به حداقل ممکن رسانده شود.

 
 

کولر زیرسقفی آبی برای 150 تا 200 متر فضا

قدرت کولر زیر سقفی

نحوه محاسبه متراژ قابل پوشش در کولرهای سلولزی آبی زیرسقفی با توجه به میزان پد سلولزی و قدرت هوادهی موتور به این صورت است که با افزایش اندازه پد سلولزی و افزایش قدرت هوادهی موتور، متراژ قابل پوشش نیز افزایش می‌یابد.

ما از فرمول مخصوص در نسخه پایه برای محاسبه استفاده کرده ایم، که پد سلولزی با طول 88 سانتیمتر، عرض 45 سانتیمتر و قطر 20 سانتیمتر با قدرت هوادهی  7000  را در آزمایشگاه شرکت مورد برسی قرار دادهیم که، متراژ بین 150 تا 200 متر مکعب را پوشش داد است.

تفاوت در متراژ (50 متر مکعب) به دلیل عوامل متغیری مانند طول کانال یا آفتاب‌گیر بودن یا نبودن و سایر شرایط است

 

توضیح مفصل در باره کولر زیرسقفی

در ویدیو فوق، تمام جزئیات لازم درباره کولرهای زیرسقفی داتار تهویه به شما ارائه می‌شود. اگر سوالی در ذهن شما به وجود آمد، با استفاده از شماره‌های تماس موجود در سایت، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نمای از چپ و راست کولر زیر سقفی

در کولرهای سلولزی دیگر، آب در کف کولر سلولزی ریخته می‌شود. در کولر سلولزی سقفی داتار تهویه، آب دورن تشتک نگه داری می‌شود. تشتک به عنوان ویژگی برجسته در کولرهای داتار تهویه، نقش مهمی در بهبود عمر مفید و کارایی بیشتر کولر ایفا می‌کند. با استفاده از تشتک پلیمری، مصرف آب به میزان نیاز کولر محدود می‌شود، که به افزایش عمر کولر، کاهش وزن، و بهبود کیفیت هوا کمک می‌کند. این ویژگی همچنین به اقتصاد انرژی و کاهش مصرف آب کمک کرده و به سلامتی شما نیز افزوده است.

 

کولر زیرسقفی با موتور بدون تسمه

موتورهای بدون تسمه در کولرهای آبی زیرسقفی داتار تهویه، به بهبود عملکرد و کارایی این دستگاه‌ها منجر شده‌اند، که این نوع کولرها را به یک سوپر کولر سلولزی آبی تبدیل کرده است. مزایای این موتورها شامل عملکرد بالاتر، کمترین نویز، نیاز کمتر به نگهداری، عمر مفید بیشتر و طراحی بدون یاتاقان و پولی و تسمه، دقیقاً همان قطعاتی که باعث خرابی می‌شود. این تحولات نمایانگر پیشرفت‌های چشمگیر در تکنولوژی موتورهای بدون تسمه و بهبود کارایی کولرهای سقفی سلولزی آبی می‌باشد.

 

کاهش دما در کولر سلولزی داتار تهویه

ترکیب مناسب پد سلولزی با قدرت هوادهی فن در کولرهای آبی داتار تهویه، به واسطه هوش مصنوعی برای محاسبه نسبت ایده‌آل بین این دو عامل، تاکید بر ابتکار علمی و هنر کولرسازی داتار تهویه دارد. با قرار دادن یک پد با قطر ضخیم در یک طرف کولر به جای قرار دادن پدها در سه طرف با قطر8 سانتیمتر، طراحی متفاوت این کولرها از سایر شرکت‌ها را مشخص می‌سازد. این اقدامات علمی و هنری باعث کاهش 20 درجه‌ای دما در کولرهای داتار تهویه شده و این اصل به شما تضمین می‌شود.

برای اولین بار در ایران کولر سلولزی بالکنی داتار تهویه برای بالکن و تراس شما شخصی سازی میشود. از ابعاد تا رنگ کولر به انتخاب شماست.